Måndag!

SAKNAR ER SÅ JAG SNART SPRICKER! Jag har den turen att få träffa mina brorsbarn när jag vill, hur ofta som helst.
Och för att vara lite sentimental så vet jag inte vad jag hade gjort annars. Det kan gå två dagar utan att jag ser er, då får jag abstinens o blir helt gråtfärdig. Helt otroligt hur ni små varelser påverkar mitt liv. Man kan vara nere eller ledsen, men så fort man träffar er så blir jag glad, lycklig. Och så fort ni skadar eller är sjuka så gör det ont i mig.

Idag skall jag pussa på er, haha men ni är ju vana vid en faster som är lie väl kramsjuk!

Ja min kärlek till mina brorsbarn är nog större än ngt annat, gör allt för er.
Hoppas vi alltid kmmer ha denna bra kontakt  och att jag inte blir en gammal tant för er =D

Detta får mig att le:
Casper 6 år (förra veckan) : Linda? (gråt i halsen) Varför kan inte vi också gifta oss? Är jag för liten för dig?
Knäppa Nilas 4 år : (drar lite i sin snopp och i byxorna och mumlar) oj, min snopp är hård....(en sek går) oj, nu är den mjuk igen!

Haha ibland säger dom så roliga saker som kan få mig att le bara jag tänker på det.
All kärlek till er små saker! LOVE YOU!


Idag är jag nog den ända som inte har måndags ångest! ÄR GLAD IDAG, ledig idag :D Efter 4 hemska stängningar..
Har ju varit medeltidsdagarna i denna stad o alla vill äta skräpmat.. O i denna lilla by måste det finnas mest idioter än ngn annanstans? Sant ngn ? Måste ju vara ngn som kollat upp detta.

Kom en skit pissed gubbe som ville ha 350 kr tillbaka för sin mat.
Hade han kvitto på ngt han köpt? Nej! Hade han maten kvar? Nej! Skall han få pengar tillbaka för ngt han ätit upp?
Nej! Ja ni förstår, som om ja hade gått in på HM och velat ha pengar tillbaka för en tröja som ligger hemma i gaderoben som ja användt ett par ggr men den var lite ful, men ja har inget kvitto eller ngn tröja att visa upp! Och ifall jag skriker på en liten snäll tjej så kanske jag får som jag vill? NEJ! Inte hos mig iaf. Korkat!

Ne så trött man kan bli, skulle kunna skriva en hel bok om sådana komentarer och saker som händer på jobbet, vilka nötter. Men orka tänka på det nu! Jaaaag är leeeeeeedig och skall kalas pappa ikväll, skall snart iväg o köpa en present.
Lovely. Hoppas det blir tårta. Yummie! Och vet ni vad? LEDIG NÄSTA HEEEEEELG! Detta var min sista innan semestern, 9 helger i rad och jag är helt slut.

Ne lunch dax, magen kurrar.


Ha en superbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0