Ännu fler bilder.

Morgonpigg?Nja. Klockan är nu sju och här sitter jag o bloggar. Nog den ända haha.
Idag är jag trött, hade hur mkt som helst att göra på jobbet igår.. fick jobba till 01.
Lite jobbigt men tur att förskylningen är påväg bort iaf, lite snuva kan jag leva med.
Men inte feber.

Idag är ännu en sommar dag. yeeeey! : )
Studenten idag för folk i denna stad, vilken tur de fått med vädret.
Kan ju inte bli mer perfekt!?

Är inte vaken såhär tidigt självmant by the way.
Är hundvakt hihi : )

Så passar nu på att lägga upp lite mer bilder.
Bara jag som känner att blogg har krånglat lite på den delen?

Ha en underbar dag allihoppa.


P O K

Just det, bilderna är från förra helgen. Alltså slutet av maj, då vi badade, solade och hade en superskön helg.
ENJOY! ;)


   Min klocka. Vad tittar vi på älskling? haha. Brors fina klocka. Rätt fin bild faktiskt.

<3


Bästa vänner.Nämen tja! : ) haha.Jag och älsklingen, skön sommarkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0