GUD VA TRIST!

Tjenixen läsare.

Trååkigt är verkligen vad jag har just nu.. save me ngn.Lite stuff ja köptLite mysigt iaf : )                                                                           BADRUM
Älsklingen har åkt till jobbet och jag sitter ensam hemma..
och utan bil dessutom, har lånat ut den en stund.


Kommer alltså ingenstans på en stund! =/ BÄÄ!

Igår fick jag ett städflipp haha och organiserade
om lite i badrummet. Men det blev väldigt bra o blev helnöjd faktiskt : )
Var även ute o åt med min bror, gourmé mat!
Vet inte om ja gillar det elr inte, för det första så får man ju skit lite mat.
Hur skall man bli mätt på det lilla när man äter som jag?
Och så är det svindyrt! MEN det är iaf fint upplagt haha.
Näe men det var väldigt trevligt o gott, lärde mig dock att inte köpa lammkottlet nästa gång. Fy!

Idag har jag o Vlatko varit ute på stan lite o shoppat o sådär innan han skulle jobba, trevligt!
Hittade skor på rea =) skitfina .

Ne, vad har mer nu hänt en dag som denna? Jo solen börjar äntligen titta fram. SNÄLLA STANNA



Kommentarer
Postat av: Bror....

Du åt ju bara en halv lammkotlett av 3 möjliga...

2008-06-26 @ 17:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0