Härlig dag.

Idag är ännu en bra dag, varit hos frissan o klippt mig.. hur kort som helst, jaa.. ni får se =)
Kommer nog upp lite bilder sedan.. vet inte om jag riktigt skall skratta eller gråta? Vet inte riktigt ännu om jag är nöjd..
Det är verkligen kort, men skönt som fan.

Igår hände det en rolig grej, låste mig ute =( dörren gick i lås och jag satt i trappan utan nycklar hem och bilnycklar..
Och mobilen var död? Kan det bli bättre, jag som skulle möta jessica utanför affären.. blev inget med det, satt i trappan en stund o lipade sen kom ja på smarta idén att gå till svärmor som har extra nyckeln, men där fastnade jag : ) haha.
Men hon är verkligen så himla snäll, för snäll.. Så drog med henne o handla istället! Så kan en oturs dag bli bra igen : )
Sen åkte jag och jessica till allum, shoppade lite inför ikväll : ) Skall ju till tisdagsklubben med favorit Lotta.

Lite stressad nu, skall hem till henne strax.. Men så har mina dagar sett ut iaf.
Blir lite bilder senare, puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0