Lugna puckar.

Då provar vi igen.. Skrev precis ett JÄTTE långt inlägg som försvann.

Hamnat hos min bror denna kväll med, finns det verkligen inget annat o göra?
Jo det vet jag att det gör, men tråkig skit dock som vettiga saker.. Vilket jag inte orkar med idag.
Vet att det låter tragiskt men nu väntar jag bara på att Vlatko skall sluta jobba..
Känns som det var ett tag sedan vi umgicks, skrattade..
Å våra internaskämt som bara vi fattar och kan gå hur långt som helst med.. : ) Saknar det idag.
Därför känns inget annat kul just nu. Så skall bara va , slappa. vara helt enkelt !

Hoppas Charlotta och Andrea inklusiv boy har förstått
att det blir midsommarfirande slash kalas nästa Fre. Om inte så förstod ni det nu va : )

Som sagt fyller år nästa onsdag.. och är inte ens peppad på att fira d.
Men när det är midsommarafton så kan man ju ta två flugor i en smäll.
Så blir inte allt firande pekat på mig! : ) Gillar nog inte riktigt det.
Men tårta blir det, FÖR ALL DEL!

Imorgon är jag ledig, satt upp tvätttid. Shit, låter bortskämt men haft torktummlare
och tvättmaskin hemma ett bra tag, men nu skall jag tvätta i källaren..
3 trappor ner. Och upp.. =/ hur skall detta gå? Ett par extra kilo har tagit på min kropp..
Gjort mig tröttare, latare  och seg. Vet att jag klagat hela livet på att jag varit för smal.
Nu är jag normal.. Men enligt mig har det hamnat på väldigt fel ställen. Varför magen först?
Suck (!) Kanske träna? Men nu är jag ju lat med. Förstår ni cirkeln?

Hade varit kul o få lite komentarer så man vet vilka som läser bloggen..
För statistiken visar ju att det är ett par.

jaja, svammel svammel..
Vi ses! : )
P O K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0