MIN DAG! : )

Hurra Hurra Hurra!
Idag är det min dag, fyller ju år : ) hoho.
Dagen har hitills varit perfekt.. ! Inatt sov min brorsson Casper över.
O man måste skämma bort han lite när han e o hälsar på så ja sa att han fick vara uppe HUR lääänge han vill.
Vilket blev till 01.00 haha nattuggla.. Vi kolla på film i sängen o hade det hur mysigt som helst.
Och när ja stängde av så somnade han inom en minut haha..
Sen idag så vaknade vi ganska sent.. som tur var, hade svårt o somna i natt.
Det var lite kalas firande hos pappa o ewa, med jordgubbstårta yeaay..
Skit mysigt verkligen! O nu skall ja o älsklingen iväg o äta lite pizza ute!
Sen ikväll blir det fotboll FÖR ALL DEL! : ) sverige sverige.

D var nog allt om gårdagen o idag.. lite stressad men måste ju hinna skriva lite..
Är verkligen glad idag! Allt känns skit bra. Allt kommer bli bra.
Positiva åke? Jupp! Alla dagar är inte dåliga o gnälliga, många av mina men ;)

Ha en underbar dag nu allihoppa o kväll!

Kommentarer
Postat av: Jimena

GRATTIS TILL DIN DAG! :D

2008-06-18 @ 20:09:36
URL: http://sexymotherfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0