Tisdagsklubben för aaall del!

Lite trött idag måste jag erkänna, fastän jag inte drack ngt igår.. körde ju! : )
Men det blev många redbull o en full mage, och det känns idag kan jag säga.
FAN vad kul vi hade (!) Det var verkligen längesedan jag hade så kul o träffade rätt roliga människor.
Charlotta blev full som en kastrull efter hon var tvungen o prova varje grogg i hela baren.. : )
O då fick hon för sig att köpa shotar till hela ställen, tur att det inte blev så haha, då hade du varit mer än pank idag.

Meen guud, vilken dålig kondis man har haha, det är inte som förr då man kunde dansa hela natten.
Nu var det två låtar sen var det håll i magen haha, lite pinsamt o ens skriva detta kanske? haha.
Men så var det faktiskt haha..

Sammanfattningen av denna underbara Tisdag blir.. FETT ROLIG! : )
Vi gör om det nästa Tisdag eller vad säger du?

Idag har jag tvättat i massor, det behövdes o nu när ja fortfarande har energi kvar så blir det till att städa.

: )

Här kommer lite bilder från igår m.m

P O K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0