Trött på..

Ett tag sedan man skrev här nu, men nu känner man verkligen att det är värt o skriva här oftare,
iaf när läsarna och sidvisningarna har blivit fler : ) Kul Kul.
Måste bara säga att jag nog haft den bästa veckan någonsin, full av överaskningar.. =) Det är nog den bästa tiden i mitt liv just nu, livet leker och jag kan inte önska mig mer. Och vet att mkt av detta är pga dig, du är perfekt för mig.
Kan verkligen inte förstå hur man kunde slösa bort sin tid på en idiot som absolut inte visste vad han ville o lät andra bestämma åt honom. Så ibland kommer man faktiskt o tänka på hur dåligt man mådde o då känns denna vardag plötsligt overklig, men det är den inte .. Den är äkta =) Jag mår bra.

Hade först en underbar födelsedag (onsdags) sen fortsatte kalas firandet på fre, samt midsommar..
Hur trevligt som helst, synd att man var så sleten bara efter en helvetes dag på jobbet dagen innan, fick knappt ngn sömn alls. Måste berätta, fick fina presenter = ) En bärbar dator av min underbara familj, åh ni är bäst.. Kan nog inte säga tack nog. Som jag nu sitter o knappar på by the way =)

Detta lär bli mitt längsta blogginlägg..  Vet inte ens om jag orkar bry mig om all drama? Som egenligen inte är ngn drama. Men blir så trött på folk, som först säger en sak sen menar en annan och gör tvärtemot vad vi sagt.
Vi skulle inte prata om det eller säga ngt utan bara strunta i det, sa hon.. pga att det inte skulle bli missförstånd o ngn skulle bli sårad. Var bara orolig för att ngt inte stod rätt till.. men skall nog sluta bry mig, man får skit för det med.
Och man vet ju nu vem man kan prata med o inte, och säg inte till mig att säga ngt o att ALLT stannar mellan oss när det verkligen inte gör det, och jag blir svartmålad istället. Tack.. Men som sagt, orka bry sig. Alla har sina dåliga dagar så är det, trodde bara det var ngt allvarligare..

Men en sak är säker, den som snackar skit om andra till dig, snackar förmodligen skit om dig bakom din rygg med. Get use to it.

Jo detta blev väl aningen negativt men det är ju sånt folk skriver i sin blogg nu för tiden har ja märkt..
Vad man tycker.. Medans personen i fråga inte vet ngt.

Idag är det trist väder, buhu! : ( Blir jobb idag med, men först skall vi faktiskt kolla på en lägenhet =)
Känns lite pirrigt, håll tummarna för det är ngt vi gillar =)

Tack Charlotta för överaskningen, känns som år sedan ja såg dig och blev riktigt glad över att bara få se dig.
Tur att du är normal, ne det vet ja att du inte är.. haha men just nu känns det så ; ) (fjäskar)

Ni får ha en underbar dag o hoppas vädret är bättre hos er!

P O K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0