Måndag morgon.

Måndag morgon? Eller förmiddag kan man säga, har iaf precis vaknat så det är morgon för mig.
Är hur trött som helst på mornarna, varit det hela helgen.. tråkigt, hela dan flyger förbi.
Helgen har varit hur mysig som helst : ) träffat clara, höjdpunkten! Så fin så fin.
Ätit massor med god mat, ute o kört massa bil. tråkigt o kallt väder dock.

Skall jobba ganska mkt denna vecka.. kvällar. o sen hela helgen med.
Lönehelg.. fy för o jobba då. Varit pank hela denna månad, men va fort den gått ändå..
25e snart ju! : ) how great.

Charlotta min lilla sjukling, gud vad ja saknar dig nu. Kliar i mina lotta fingrar.
Legat på sjukhus o varit väldigt synd om dig.
Men skall ta mig till dig i veckan o pyssla om dig.
Men handplockade blommor vet ja inte om ja fixar.

Hm, dax o göra ngt vettigt av denna dag..
Sen börjar man jobba kl 17. BÄ!


Tvungen o lägga upp detta fina kort på er.
Saknar de sommar dagarna som var..
Ni är så fina tillsammans.

Charlotta o Rafed.
image7


Kommentarer
Postat av: long johon

SUNNY DAYS kallar vi det!

2008-05-19 @ 12:24:10
Postat av: Anonym

vad fina dom är

2008-08-23 @ 16:49:53
Postat av: Anonym

vad fina dom är

2008-08-23 @ 16:49:53
Postat av: Anonym

vad fina dom är

2008-08-23 @ 16:49:54
Postat av: Anonym

vad fina dom är

2008-08-23 @ 16:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0