Rädd.

image6
Hittade ett jättefint kort på Clara.
Välkommen till världen prinsessa :)



Har återigen stött på en älg, inte i bilen eller på vägen.. utan face 2 face.
Det är det värsta som kunde hända mig, och det hände.
Gick och dagdrömde, påväg till bror.. gick o greja med mobilen.
Tittade upp. Vad stod där.. två meter ifrån mig om inte en älg (!)
Skrek och sprang det snabbaste jag kunde, älgen blev likarädd som mig o visste
inte alls vart den skulle springa.. Trodde den skulle springa över mig, ett steg för den var 100 av mina.
Men den vände ifrån mig o sprang in i skogen. Fyfan så rädd har jag nog aldrig varit.
I ett bostadsområde dessutom?

Sagt upp mig från mitt kära jobb, nu får vi se vad jag skall göra : ) men det ordnar sig.
Kände verkligen att det var dax o ta det steget. 3 ½ år på samma plats. Ngt måste hända. Jaja : )

Skall nu äta tacos i belive..
Sen träffa clara. åh åh åh.

Ha en underbar fortsatt dag.
Och en underbar kväll .


P O K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0