2008!

2008 börjar närma sig sitt slut! Kan vara kul och göra en lista och se vad man hunnit göra detta år!

Det här året har varit najs najs!

- Firade nyår 2008 med hjärtat och min familj.
- Sov här en natt och kom aldrig hem igen =) blev kär på riktigt.
- Fixade äntligen körkortet! yeaaay.
- Fick min första bil av brollan, en hundayi accent 97. Min gamla pärla.
-Clara föddes! Bölle & Lindas flicka.
- Badade massor i maj.
- Vi förlovade oss (!!)
- Åkt till Lysekil över dagen, en dag värd att minnas.
- Jobbade 10 helger på raken, juni-juli. Inte kul!
- Fick cystor som sprack. Inte kul!
- Vlatko och jag drog till Tunisien (Sousse) en vecka, underbart.
- Köpte min Audi, sålde hundayi.
- Började gå på skift med Lisis, kul!
- Vi fick lägenheten =)


Ja, för det mesta har allt varit bra! Säkert massor jag glömt!
Gör en sån lista du med, kul att läsa!Posta den gärna som kommentar.






Kommentarer
Postat av: Lisa

Puss på dig gullet!

2008-11-27 @ 18:17:17
URL: http://morphene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0