Äntligen lite snö!

...Inte mycket, men litegranna har det iaf kommit! Hoppas på att det vräker ner med snö inatt så det lyser vitt på backen imorgon. Det blir så mkt ljusare ute då, även när solen gått ner. Me like.

Jag har fått gjort en del idag ändå, shoppat lite, handlat lite käk, lagat tacos = ) hittat vita kuddar som var mitt uppdrag och så har jag färgat håret, bra där! Behövdes verkligen. Imorgon blir det äntligen jobb, har saknat det som fan måste jag erkänna dessa dagar jag varit ledig, klarar inte av att vara långledig! Man har för mkt fritid och tänka över sitt liv helt enkelt, man hinner bli deprimerad hundra ggr om. Och så har jag självklart saknat min Lisa.

Dax för sänglådan! Godnatt.




Hoppas det är vitt imorgon när jag vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0