Barnvagnar och pensionärer!

...Ja det var två veckor sedan man hade en ledig lördag så man borde väl passa på att njuta riktigt ordentligt. Men nu går solen ner och det känns som dagen går mot sitt slut, vad har man hunnit göra? Inte ett skit. Var ute en sväng och åkte förut och märkte hur otroligt mkt folk det är på stan en sån här fin dag, massor med föräldrar som fått barnbidrag att fika för och pensionärer som är ute och svänger i affärer! Pensionärer och barnvagnar, det kan inte bli värre! Förlåt Linda. Haha! Du avskydde barnvagnar innan lilla Clara fanns, det vet jag! Pensionärer är väl söta, men inte i kassan. Och vi råkar alltid hamna bakom dom i kön. Då dom står och kollar sitt kvitto i en kvart och vägrar släppa fram andra, eller när dom skall ha sin krona tillbaka som kassörskan missat? Ja, u name it! Akta er för i butikerna runt den 19:e i månaden, då är dom ute och svänger, inklusiv min pappa som vanligtvis tar upp massa tid han med, men att skälla på personal och klaga! Tur att han har Ewa alltså, som har gjort han lite lugnare.

Idag är jag sugen att göra massor med saker som kostar pengar, typ gå ut och äta en god middag! Eller ut med tjejerna från jobbet, eller på hemma fest med minna? Jul på Liseberg med älsklingen? Åka ngnstans? Tyvärr kan jag inte göra ngt av detta, har inte ett öre. Inte ens till bensin för att bara åka till stan och promenera eller vad som helst. Får bli hemmakväll idag igen.. suck!

Oj, långt detta blev. Orkade ni läsa?

Skall käka lasange nu!
Ha en bra lördag kväll!

Kommentarer
Postat av: Bror

Eeeyh !! Det snöar ju iaf. Välkommen till panka klubben.

2008-11-24 @ 12:42:41
URL: http://fidos.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hatar dem fortfarande. spec barnvagnar! nu är de ju i vägen för mig o Clara dessutom... hehe

krya på dig gumman!

2008-11-25 @ 10:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0