Dagen fredag!

Äntligen Fredag igen! Den skall firas med massa fjorton åringar som druckit sig fulla på lättöl, som sluddrar och är allmänt jobbiga, och raggarna skall i drive-in skall vi inte nämna. Alla som skall skrika o ha sig. Gud vad jag längtar, suck (!) Ja ni förstår jag skall jobba ikväll, samt hela helgen.. tur att jag har världens bästa arbetskamrater bara, annars hade man inte klarat en dag på dårhuset ; ) Jag behöver pengarna och har egentligen inget annat för mig heller, så skall inte klaga. 

Jag längtar efter min klänning jag beställt, förtjänar en liten present från mig själv sådana här gråa dagar.

Dagen Fredag!
Humör:
Toppen! Känns som en bra dag idag! Finns få av sånna ;)
Planer: Lägga klart laminat golv, sedan jobba 15.30 - 00.30.
Gör: Väntar på att älskling skall komma hem, så vi kan lägga klart golv.
Önskar: Hm, att jag hade massor med pengar, och att Clara hade en mobil så jag kunde ringt och sagt grattis i efterskott! : ) puss på dig.



Ha en bra dag allihopa!





Denna bild är till Lotta & Berra! Kommer ni ihåg haha. MUGGTELEFON! Klockrent.


Kommentarer
Postat av: "Berra"

Det här är så bra så jag fick tårar av skratt! Tack Linda för att du hämta tillbaks gamla minnen. Muggtelefon... haha att det kunde bli så kul! Kram

2008-11-14 @ 11:08:36
Postat av: Anonym

haha är det berra till höger eller??

2008-11-14 @ 14:29:04
Postat av: Lisa

Jag älskar raggare <3

2008-11-15 @ 13:18:19
URL: http://morphene.blogg.se/
Postat av: Men hallå !!

Det är typ Söndag nu lixom! Wakeup hallå!

2008-11-16 @ 09:11:41
URL: http://fidos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0