Dejt avklarad!

... Dejt avklarad! Nästa gång vi skall fika i stan tjejer, så tar vi en senare tid, okaay! Det tog nämligen två timmar för mig att komma till stan idag, med bil dessutom! Och för de andra tog det en timma att åka från götaplatsen till hedens parkering, ja ni som känner till göteborg förstår, det är ju gångavstånd på 5 minuter för fasen!

Det blev hur trevligt som helst, alla de fina flickorna från skolan! Det blev en heeel del skvaller och alla satt och prata i munnen på varandra, ett par ggr skrattade man nästan så man lipa! Slutade med att vi fick köra med nummerlappar! Muhaha. Vi har många minnen ihop, verkligen! Jag och den dära lotta har verkligen varit med om mycket tillsammans, det känns. Hon vet som ingen annan! Hon förstår som ingen annan. Hon vet vem jag tänker på när jag hör en speciell låt. Vilket år och vilken dag och vad vi gjorde. Ja, u get the point. Hon känner mig!



En galen natt från i somras, jag och den dära Lotta.


Trevligt idag, tack norska Emma, Tutt-Tilda, Betty, Andrea & Charlotta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en underbar kväll och för vantarna =))) snygg bild!

2008-11-29 @ 15:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0