Egentligen ingenting..

...Att skriva! Men gör ett försök ändå. Kom precis hem, vi har varit ute och handlat lite målarfärg och lim och sådär, så imorgon på min lediga dag skall jag måla om en vägg i hallen samt klädkammaren till  en café färg, enkelt och bra. Och nu skall jag försöka få gjort så mkt som möjligt här hemma innan det bär iväg till jobbet om en timma. Sista dagen idag dock : ) weeey! Ledig, mån, tis och onsd. Då skall  jag på läkarbesök och lite annat trist.


Här lyser solen och vi har suttit ute och druckit kaffe latte! yummy.
Vad har ni för er en dag som denna? : )











Kommentarer
Postat av: Broder

Jobbat, snörvlat, bråkat med kunder, trampat snett, satt i halsen, lyssnat på Peter när han hickar...Gud va tråkigt! Men nu lagar jag strimlad biff i currysås med lis. Det ska bli gött iaf. Hoppas att Peter slutar hicka snart bara

2008-11-16 @ 17:17:50
URL: http://fidos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0