Jag avskyr provrum

...Någon mer som gör det? När jag shoppar så är det verkligen inte ofta jag provar kläderna i provrummen! Tur är väl det för mitt sällskap, men usch. Speciellt på vinter när det tar evigheter att klä av och på sig. När man hinner bli helt genomsvett och varm medans man provar, sminket förstört,och frisyren borta. När man kommer på hur man verkligen ser ut från alla vinklar och man inte vill köpa ngt överhuvudtaget. Tacka vet jag ångerrätten! Prova hemma istället i sin egen belysning! ; ) Vilka i-landsproblem. Stackars mig!


Idag är jag förövrigt på bättringsvägen, näsan rinner fortfarande och är helt röd och torr runt om! Meeen, febern har hållt sig borta idag och humöret är bättre! Ngn mer som åkt på förskylningen?

Köpt, lack-leggings idag! Och nu vet jag iaf vad jag skall ha på mig på personalfesten på söndag! Min röda näsa, såklart ;)

Kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0