JAG HAR INTE TID (!!!)

..Fan i helvete (!!!) Jag har blivit sjuk, har åkt på världens förskylning : ( Igår när vi höll på greja här hemma, packa och flytta lådor till källarn så hade jag två långkallingar och ett par byxor på mig, samt mössa! Ja, mössa hemma.. Så j'vla kallt är det här! Och då fattade jag nog inte riktigt att jag höll på bli sjuk utan trodde bara det var galet kallt här hemma!

Så inatt började jag känna av hur halsen börja göra ont, och imorse vaknade jag upp dreglandes med massor med snor och med en hals så uppsvullen att det inte gick att svälja! Jag trodde jag skulle dö, som jag sa till min chef när jag ringde. Mooongo, tänkte han!

Och (!!!) Detta är brors fel. Jag har inte varit förskyld på snart ett år! Detta är DITT fel! Så panodil och en kebabtallrik när du slutar tack, för jag är helt ensaaam och övergiven utan medicin!


Druckit 5 koppar med thé nu! Kissar som en idiot!


Sa jag att det är visning av lägenheten på onsdag? JAG HAR INTE TID ! Jag kan ju inte ligga där och snörvla, då kanske folk tror att jag ingår i lägenheten.













Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha XD

"Eh, hon som ligger i soffan och nyser, får man henne på köpet eller?!"

2008-11-27 @ 18:19:52
URL: http://morphene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0