Nu är det officiellt!

...Jag skall få två brorsbarn till (!!!) så nu när alla vet, och pappa vet då tror jag att man vågar skriva det här, för det är ngt som jag tänker på ganska mkt och längtar efter som in i.. så, en det blir en plutt i maj och en plutt i juni som det är beräknat! gosh, längtar. Det var ju sjukt längesedan mina brorsbarn var bäbisar, nu är dom stora och ger faster fingret ;) haha, iaf casper plutten!

Vi har verkligen kämpat med lägenheten som djur dom senaste dagarna, det fick bli att vi slänge ut klick-golvet vi skulle ha, vi åkte iväg och köpte en svart snygg rutig plastmatta istället. Som var både enklare och snyggare! Vi har lagt lister, målat väggar, slängt skit, städat och packat! Nu är vi redo för mäklaren!

Nu skall jag kika lite på mitt löshår jag fått hem, sen finslipa lite på städningen!

Jag vill ha snö!

Ett år med älsklingen snaaaart, vad ska vi hitta på då egentligen.. några tips?





Kommentarer
Postat av: Broder

Jag hade ju åkt iväg en weekend till Åre eller Sälen om jag var ni. Finns ganska många billiga såna överallt på nternet.

2008-11-19 @ 17:56:21
URL: http://fidos.blogg.se/
Postat av: Jimena

grattis till dom :) när e d dags för egna barn då? ;) hahaha.

2008-11-23 @ 16:14:25
URL: http://sexymotherfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0