Sickness.

Är nere, otroligt nere.. ena stunden är jag glad, taggad och vill göra massor med saker. Men sekunden efter kommer jag på hur fel allt känns och blir ledsen, svårt o förklara. Men mina ögon vattnar mina kinder när jag tänker på det. Tänk om ngt är fel på mig?

Borde vara glad, har varit det idag faktiskt, hittils.. nu är jag bara ensam. Har hämtat lite golv som vi skall lägga i hallen här hemma, laminat golv.. hur fint som helst. Kollat lite på tapeter till köket och köpt en toasits i ek : ) allt för att göra om lite här innan vi flyttar, tror det kan höja värdet litegranna. Så just nu borde jag flytta ut alla saker från hallen till vardagsrummet så vi kan sätta igång och lägga golv imorgon. Och städa, peppa mig ngn! Min energi är slut, den rann bokstavligen ur mig.

Vädret suger och allt är allmänt deppigt, och nu går solen strax ner, woho.
Jävla sverige.

Det som hade gjort mig glad nu, ett besök av lotta, ett ikea besök, brorsbarn, ett fint hem som städa sig själv, och att få slippa ha en va-jay-jay som ilar.

Have a nice one.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tänk positivt..du har snart en snygg klänning =)

2008-11-12 @ 22:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0