you rock my world..

Tjenixen!

Jag vaknade förskyld idag (!!!) helvete.. Jag som har klarat mig så bra i år, alla var ju dödssjuka på jobbet för några månader sedan. Men jag klarade mig.. Men idag vaknar jag med svullen och ond hals och snorig näsa och har nog nyst 10 ggr på en timma. Så nu sitter jag här fullproppad med vitaminer och dricker thé , hoppas hoppas det är en " bara-en-dag-förkylning" Det klarar jag. Allt i livet rullar på, det är mycket som kommer att hända nästa år =) som gör mig väldigt glad, för tidigt att säga än dock. Alla vet ju inte. Men hel hel mysigt är det iaf. Nu är det snart jul, och jag och V har bestämt oss för att det inte blir några julklappar i år för våran del, vi har mycket att lägga upp på dubbla hyror tex och mycket vi vill göra  med nya lägenheten, så vi får spara varenda öre antagligen. Lägger nog hellre dom pengarna på en mysig julafton istället med go mat och trevligt sällskap! Vill ju egentligen fira jul i denna nya lägenheten med julgran o alltihopa, men vi flyttar ju 1:a Januari, så det får bli nästa år.. suck! Är verkligen taggad till att flytta dit nu, skall bli asaaakul som Nilas skulle sagt.

Jobbet går bra, lite tuffa tider nu bara.. lite irriterande när folk inte gör vad dom ska och inte tar eget ansvar. Om alla bara hade gjort det och slappade mindre så hade vi nått bättre resultat. Men finns många som kämpar, och många som förstör tyvärr. Mer kunskap behövs, i belive. Går ju på Lisas skift nu, vilket går utmärkt.. känns skönt att kunnas hjälpas åt för försöka göra saker lite bättre. Du är bäst Lisa! Vet att allt känns skit ibland och att man bara vill ge upp, men vi tjatar ihop! Puss på dig.

Näe, nu skall jag sluta vara förskyld och kanske byta till vinterdäck, det är dax! Tvätta bilen med? På tal om min pärla, min kärlek, mitt allt.. min audi. Ngn idiot har kört in i sidan så jag har världens repa i lacken (gråter) . Parkeringsolycka antagligen, men förfan skriv en lapp eller vad som helst. Respektlöst!

Näe, ha en bra dag u guys!


Tjingeling.



Saknar dig lotta - jon- per!

Kommentarer
Postat av: Lisa

VI är bäst på jobbet hjärtat!

2008-11-05 @ 20:23:27
URL: http://morphene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0