Jag är ihop med en nörd.

Om ni bara visste hur han höll på.. tur att ni inte gör det, och tur att alla inte vet allt om oss. Allt handlar just nu om guitarr hero, rock band.. gitarrförstärkar skit och hårdrock. Där kom det, nu vet ni.. Jag är ihop med en typisk kille som samlar på allt och vägrar slänga  saker och är en nörd.
Jag vill tapetsera, greja och slänga ut hans skivsamling.
Men risken är ganska stor att jag blir utslängd då.
En sak till! Kalla mig negativa åke idag om ni vill, menjag tycker det är så vidrigt när folk biter på naglarna. Visst jag har inte heller några naglar och dom går av hela tiden, men att  tugga eller att bita på dom fy .
 
ÄCKEL VARNING PÅ DET!
Det och tugga med öppen mun ger mig kvälningar. YUCK!

Isprinsessan, saknar dig.

Gult är fult

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fröken Fifi

Hehe, tack. Ja det är 2 låtar från final fantasy vii och x :)

2008-09-21 @ 11:00:01
URL: http://philahzophee.webblogg.se/
Postat av: linda

Du kan inte slänga ut en skivsamling! Herregud det är ju det viktigaste man har! Nörd hm ja, vet hur de är!

2008-09-21 @ 13:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0