Jag känner stress!

Lite stressad och skall snart iväg till jobbet ! Men ett kort inlägg hinner man alltid med..
Jag fick lånet =) och imorgon skall jag åka och kolla på bilen, jag tar med bror som är ganska kunnig på bilar, vill ju inte bli lurad! Fast vet att han redan är ganska negativ till att jag köper en Opel! Men jag blev ju kär vid första ögonkastet, då är det svårt att få mig att ändra mig! Men vi får se. Har tvättat litegranna idag och nu har jag en lasange i ugnen som jag skall ta med till jobbet, yummie! 

Fick ett par fina armband idag av jessica, hur fina som helst! Tack Jessica!

På lördag blir det mys hos Jessica och antagligen tacos! Det ser jag framemot! Med Clara och Linda med! =)
Trevligt sällskap med andra ord.

Jo har en bula i pannan! =( ont som bara den gör den, öm! Fick ett parasoll i huvudet igår .

Ja, varför är jag stressad egentligen? Är väl sån.

Nu skall jag iväg! Ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha. Parasoll i pannan? Hur lyckas du? Varför får jag aldrig se dina roliga klanterier?

2008-09-03 @ 18:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0