Musprutt!

Tjenixen!
Nu sitter här jag här och väntar på att gå till jobbet.. vet inte om jag direkt väntar eftersom jag inte vill gå.
Har så mkt annat jag måste ta tag i som jag inte hinner just nu, o spec inte på jobbet.
Nu har jag sagt upp min lägenhet och vi skall bli sambos på riktigt, känns asskönt.. men så mkt att göra bara.
Allt som skall säljas och röjas med mera, vi kan ju inte ha två sängar osv.
Men det får ta sin tid, har ett par månader på mig. Men huvudet snurrar redan nu.

Idag har ja inte hunnit med mkt, lagat lite mat som jag skall ta med till jobbet.
Men annars har jag mest segat i sängen..


Näe, nu skall ja gå o till gymmet (jobbet)
Hörs kanske ikväll, annars får ni ha en dunder dag!


Kommentarer
Postat av: Anna Svensson

Ska du också flytta nu? :( fast du är väl ändå aldrig här.. Jag och Robban verkar bli granne med Kjell och Eva! Vi ska troligen byta lgh med deras granne!

2008-09-19 @ 13:22:45
Postat av: Fröken Fifi

Tack Linda :)

2008-09-20 @ 16:46:12
URL: http://philahzophee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0