Rihanna är skit snygg!

ÄNTLIGEN LEDIG! Idag och imorgon, Tack Emelie för att du jobbar åt mig imorgon. Jag har precis vaknat och hejdundrans i ont i kroppen av dessa helvetes dagar, blää. Idag skall jag vara vuxen och ringa massor med viktiga samtal, vilket jag hatar! Säga upp Elavtal med mera. Adressändra, ja och vad mer? Ringa till honom som jag köpe bilen av.. IQ FISK MINNE! Jo just det, lämna in lite papper med.

Och skälla på transa!! Åh gud ja vad jag skall skälla.. Inte direkt på henne/han för "det" kunde varken svenska eller engelska. Men var och handlade thai mat igår, där dom hade skit mkt o göra och jag fick vänta i 40 min, sedan fick jag fel mat och blåst på massor med pengar, så idag skall ja dit o gnälla.. Hur elakt är det inte o låta henne jobba som ett djur ensam och hon kunde inte ett ord svenska, klart det blir fel. Tyckte synd om "det" .

Älskar Rihanna's nya stil. Hon är skit snygg!
Nu skall ja slänga i mig frukost och städa litegranna, sen ringa runt =)
Ha en trevlig dag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0