Skit kul!

Godkväll bloggen!

Nu ligger jag i sängen och måste verkligen sova strax, inte för att jag tror det blir svårt.. Är helt slut. Och skall dessutom till jobbet om 7 timmar igen. Suck! Hittade en ganska rolig sida, kanske gammal för er men www.yearbookyourself.com
Prova, skit kul =)

Känns som att jag har så otroligt mkt o tänka på just nu plus jobb. Är verkligen helt slut i huvudet och kroppen med.
Verkligen ALLA på jobbet har åkt på en förskylning, men jag har faktiskt klarat mig väldigt bra än så länge.. Jag som har jätte kasst imunförsvar, är jag ändå den ända som inte blivit sjuk ännu! (Peppar, peppar)

Nu blundar jag... Godnatt.




Clara, min idol! Gladaste tjejen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0