Snart sommar igen?

Gud vad jag saknar sommaren.. Varit nere på banken i ösregnet sitter här dyngsur och tittar på sommarbilder. Tänker tillbaka på när vi åkte upp till lysekil och det var så varmt, vi klagade till och med haha : ) Det var så varmt att vi skyndade oss ner till havet och svalkade oss. Eller när jag var "tvungen" att åka med Nilas i vattenrushbanen.. (han vågade inte åka själv) haha. Tänker på när vi doppade oss för första gången i havet i Tunisien och vi bara "Åh detta var värt varenda krona"  . Kalla mig sentimentala åke om ni vill.

Så glad man är på sommaren, inte nu.. deppigt. Buhu.

Nu skall jag jobba! =) Tjenixen.

Har ni några sköna minnen från sommarn som var?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0