Tröttast av alla!

Är så j'vla trött, vill bara gå o lägga mig en timma innan jobbet.. känner mig helt slut i kroppen.
Tror det är en förkylning på g, som vägrar bryta ut. Har ont i halsen :( och är seeeg som en råtta. Igår fick jag flyttat alla stora möbler, kära bror var med och hjälpte mig hela dagen! Sicken tur. Pappa med såklart, bästaste. Och älsklingen passade på att jobba extra på jobbet såklart, latmask! ;) Så ja, nu ser det verkligen ut som ett bombnedslag här, vet inte vart ngt skall stå =/ .. Och min soffa? Ja, den står instängd i en källare och är troligtvis ledsen, jag med : ( Skall bearbeta Vlatko lite till, min e ju finare!

Ja så nu skall vi bo ihop på riktigt! Fast det känns som vi faktiskt gjort det under hela vårat förhållande..Och har gått hur bra som helst. Jag gillar till och med några hårdrocks låtar! Ja hör och häpna (!)

Ja nu skall jag in i duschen och försöka vakna till lite innan det är dax att åka till jobbet..Idag äter jag på jobbet, orka laga ngt.

Ha en skitbra dag då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0