En vecka?

..En veckas bloggtorka, kan det verkligen stämma? Denna påskvecka med alla röda dagar och crap har gått otroligt fort. Jag har dock jobbat alla röda dagar och under hela påsken. Men jag har hunnit med mkt ändå.. Vi hade ju underbart väder i helgen,då vi grillade varje dag ^^ ,

Kan inte ens komma på vad jag gjort under hela veckan.. Men jag har varit upptagen HELA tiden kan jag lova. När det är sånt här underbart väder vill man ju bara vara ute, spec nu när vi bor i radhus med uteplats osv, man vill fixa och greja all the time. Så äre kära vänner.

Jag känner på mig att folk kommer blogga väldigt mkt mindre till sommarn, va tror ni?



Vi färgar håret ihop ;)



Det har varit låånga promenader i skogen, promenad skorna var på, haha ^^


Filmkvällar vart det med!


Glass och massa frukt!


Promenad!


Grill tajm!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Myspyyys!

2009-04-19 @ 15:20:30
URL: http://morphene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0