Larvpick!

Ahh, nu vart det torka igen på bloggfronten =/ jag är kass. Sorry!

Helgen vart fenomenal, second hand, båt fixande och smörgåstårta hos svärföräldrarna med mkt trevligt sällskap!
Det vart storstädning, hundpassande och ett par promenader i fontin. Igår blev det milen, behöver jag säga att jag har svårt att röra mig idag? Milen på 1 tim och 40 min, det var rask takt det. Phu.


Idag äre en sån där ledig dag där jag inte har ngt alls planerat och är rätt pank med för den delen. Så det får bli till att fixa och greja hemma, och kanske en tur till farsan på en kaffe!

Nu blire frukost, tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Jimena

hörru..jag vet att d e fint väder o du har massa att göra, men uppdatera bloggen oftare!!



/missnöjd läsare..









haha :D

2009-04-26 @ 09:10:39
URL: http://jimenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0