Man kan aldrig vara säker!

Fick igår höra att sökandet av Dennis Wittbom är slut, han hittades död igår i en flod vid central stationen i amsterdam.
För två veckor sedan var det ett repotage om honom på efterlyst, då hans pappa berättade lite om honom.. Hans pappa satt där med gråten i halsen hela tiden, han visste nog redan vad som kunde ha hänt, det ska inte få hända. En pappa ska inte behöva begrava sin son. Han ska inte behöva flyga hem sin först födda son för att begrava honom, detta är så fel!! Livet ska inte vara så... : (

Detta påverkar alla, han var en göteborgare som de flesta av mina kompisar kände till, och det gör ont att höra ngn ledsen! Och man kan inte sluta tänka på vad som egentligen hänt honom? .. Först tänkte jag " Kan dem inte bara hitta honom, så hans far får ro i kroppen" Men nu är det ju ett frågetecken. Vad har hänt honom egentligen?

Kan inte ens inbilla mig hur hans familj mår just nu! Sänder tusen tankar till dem.

Man blir stolt över människan i sig, när man läser hur mkt pengar de hade samlat in hans fond och hur många det var som åkte ner till Amsterdam för att hitta honom, han var nog älskad kan jag tänka mig!


..Ja, detta är vad som pågår i huvudet nu. Man ska aldrig ta ngn eller ngt för givet.


Såhär skriver tidningarna idag!

Kommentarer
Postat av: marlene

Hej... hoppas du/ni haft en mysig helg iaf med tanke på omständigheterna.



Kram malle

2009-04-05 @ 10:16:52
URL: http://johnlittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0