Bädly!

Tja!

Semestern
är nu slut, på riktigt..Värmen är borta, det är molnigt och regnar. Men det botar min jobb-ångest en bit på vägen kan jag lova, jag börjar jobba imorgon så jag önskar er andra inte ngt annat än piss väder ; ) iaf tills jag slutar jobba, efter det kan vi vina, grilla och bada tillsammans : )

Det blev ju ingen alá sista minuten resa för oss iår, dyrt dyrt dyrt. Vi lever ju fortfarande på Tunisien resan sen förra året så vi är inte alltför deppiga ändå.. Och som tur är har vi ngt annat att längta till ju, ÅRE! Vi drar antagligen iväg vecka 2 och blir borta en vecka på skidor, how nice. Jag har inte åkt skidor på säkert tre år och längtar så fruktansvärt! Att få komma bort, afterskia, bo i en mysig stuga, basta, bubbla i bubbelpoolen, ta en varmchoklad i mitt i backarna.. åh jag kan fortsätta i all evighet. Att bara få komma bort i en vecka.. värme som kyla är guld värt för mig, miljöombyte - I like!




Nu ska jag sätta ihop en klädhängare till sovrummet som jag shoppat idag! : ) Visar sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0