Håll i hatten!

Hej!

Det blev ingen fontin idag, annat som kom ivägen som gjorde mig totalt osugen, men det blev annan träning ; )
Lite stek blev det ändå : ) Fan fan fan vad less jag blir, min absolut favorit bloggare och kompis-genom-kompis slutade blogga idag pga diverse ting som ett tråkigt slut på en fin saga.. Och helt plötsligt tappar jag hoppet om den perfekta kärleken, dom hade ju den och nu är den gone.. : ( man kan se det på dom, jag som trodde på dem. Fuck, vad ska jag nu tro på?

Jen, blogga igen när du börjat andas på riktigt!


Ja, detta har jag gått och tänkt på en del idag.. patetiskt ja vet.

Kommentarer
Postat av: Natta

Visst är det trisst. stackars lilla Jennifer :(

käääärleek

2009-08-13 @ 12:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0