Kasst!

I brist på updatering har jag haft för mig lite annat, har inte gått och dött ! . Vi har precis lagt färdigt golvet i köket , eller vi och vi.. jag har mest sovit, det är min nya hobby.

Jag kände mig kass häromdagen, trodde det var världens influensa som var på G, tog tre ipren en grogg och somnade på soffan, nu är jag frisk.. men känns ändå inte helt ok.. Igår hade jag sovit i 11 timmar var uppe två, satte mig för att läsa min bok : ) somnade och var deckad i ca 4 timmar, sen sov jag 12 timmar i natt och somnade på soffan förut i två timmar. Detta är inte likt mig,  ni som känner mig känner även till min energi.. Det finns inget som heter sova middag i min värld. Vitaminbrist kanske : (

Så nu sitter jag här med en kopp kaffé och hoppas på att hålla ögonen öppna ikväll : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0