Mirakel Spektakel!

: ) Hej fina läsare!

Idag är jag aptrött och har en otrolig huvudvärk =( Som tur är, är det sista dagen @ work idag.. Imorgon är jag ledig, dessa stängningar har varit riktigt plågsamma och har verkligen sugit musten ur mig så det ska bli riktigt skönt att få vara ledig lite. Jag gick inte upp ur sängen förän närmare tolv idag och ändå har jag hunnit göra en del. Har lagat cevapcici med ris och nudelwook och en godsallad! Det blir lunch låda till jobbet idag.

Dop-present är snart fixad, igår damp det ner en inbjudan i brevlådan till lilla Matildas dop. ( Som Nilas kom inspringandes med =/ haha, kul kille ) Så det blir två dop i september för två små fina flickor : ) Ska bli kul.

Ne, nu måste jag rusa! Hinner nog med en fika hos pappa innan jobbet.

Tja! : )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0