Ni har rätt!

Höstjackorna har nog inte kommit till butikerna ännu, iaf inte de snygga! Så jag få ha lite is i magen och vänta ett tag till.

Jag har märkt att så fort solen tittar fram så vill jag ut, därför blir bloggen tyvärr lidande en del. Men idag har vi hunnit städa litegranna, packat upp sakerna jag handlade på Ikea igår och nu har vi världens finaste Leah här på besök, vi är barnvakt.. Hon är nu 2 ½ månad plutten och hon har charmat oss i minst en timma med sitt prat och skratt. Och jag säger som Alex Schulman, fuck gaser! Hon skrattar.. Det har vi bevis på. Vlatko köpte ju en ny kamera, canon EOS 1000D som tar grymt bra bilder, vi har fått grymma bilder på Prinsessans Leenden som jag ska ladda upp sedan.

Om en stund blir det grillning sen får vi se vart dagen tar oss.

Om ni undrar så har jag upptäckt att trådlöst internet funkar ju ute med, så nu sitter jag i min solstol och skriver, nice va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0