Par i hjärter är början på kåk!

Fantastiska helg! : ) Jag har varit ledig hela helgen, fattar ni.. efter att ha jobbat som en tok har jag äntligen varit ledig, helgen har varit helt fantastisk och jag har tillbringat mestadels av den med min man..

Vi kan börja med Fredagen som var så en så sjukt lång dag, jag jobbade från 06.30 och kom inte hem förän närmare 17, då var jag aptrött men satte på mig partyfajset och begav mig till svägerskan/grannen som redan var i  fullpartaj.Vin flaskan var öppnad och det strömmade in drinkar med jordgubbar i, I like ^^ jag blev ganska rund om fötterna och bangade utgången, jag gick hem.. Skämde ut mig en smula och stupade i säng innan midnatt . Ja, jag skyller på att jag hade ätit dåligt och hade slitit som ett djur på jobbet och var ganska trött. Den funkar va?

På Lördagen var jag inte det minsta bakis ( kanske pga tidig hemgång) snarare tvärtom, jag var pigg som en fjärt och storstädade hela lägenheten, det blev tacos med man och efter det blev det en promenad i fina fontin, en tur ut till havet och påvägen hem åkte vi förbi affären, där det inhandlades chips och lördagsgodis : ) Jag kan inte komma ihåg sist jag köpte Lördagsgodis till mig själv, det måste ha varit ca tio år sedan iaf.. Sjukt dyrt var det nu iaf.

Och även idag hade jag en toppen dag, vaknade utav att Nilas stod och plingade på dörren i säkert 5 minuter = 50 plingningar, jag trodde att han skulle ge upp och låg kvar i sängen.. men ne, killen har tålamod så det var bara att gå upp, frukost på det och tog jag brorspojkarna ut på en cykeltur, det blev en tur till fästningen där vi fikade och käkade glass.. Vi chillade i solen en stund och förberedde oss för en lång tur tillbaka hem. När jag kom hem blev det ostsås med bacon, paprika, championer och färskpasta.. Jag gjorde det nästan lika bra som V. Han är grym på att laga den rätten. Efter maten blev det en tripp till far, där blev det glass och kaffe! : )

Nu har jag spelat kort med Nilas på uteplatsen och jag vann utan att fuska ^^

Film kanske?

+5 kilo.... javet!

Edit: Läste igenom inlägget, jag äter ju sjukt mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0