Shululuuu!

Tja folket!

Jag gick som sagt upp före tuppen idag, inventerade på jobbet slutade redan klockan 10.00 , la mig på kudden igen och sov två timmar! Vi har grejat lite i trädgårn idag , är hundvakt så vi vill inte bara åka iväg, då är nog allt uppätet när vi kommer hem : ) Men det var nära till att vi tog med troja på en roadtrip till malmö's gator, vi hittade en kamera till ett väldigt bra pris, men men.. det dyker väl upp fler dagar! Vi har haft helt okej väder men mår inte riktigt ok , känns som jag börjar bli sjuk. Jag som har semester och allt, sista semesterveckan och den tänker jag bannemig njuta av.


Jag ska nog tillbringa min Lördag kväll på soffan med ett par ipren i mungipan ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0