Spratt!

Mitt huvud spelar ett spratt med min kropp ibland, jag tänker alldeles för mycket och är på tok för känslig. Jag har dagar då livet känns som det skulle kunna vara en saga.. Jag blir överlycklig för små ting, små händelser.. Och vissa dagar vill jag inte gå utanför dörren, inte prata med någon och tappar orken i både sinne och kropp. Vädret påverkar mig väldigt mycket, är det fint väder så är jag på det första humöret och uppskattar livet som bara den.. 

När jag är med mina brorsbarn och då jag endast fokuserar på dem, och inte mig själv.. Då mår jag bra. De är små oskyldiga små ting som ger en många skratt och sprider positiv energi omkring sig. På jobbet kopplar jag bort livet utanför, ibland känns det skönt att åka till jobbet och bara stänga av hjärnan på switch off knappen. Det är dom få tillfällen jag inte tänker ihjäl mig. Andra timmar så kan man känna sig som schitzofren som går runt och bollar idéer och diskussioner med sig själv i huvudet. Ja.




Historien biter mig i arslet och hjärnan går på högvarv just nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0