Tja!

Tja lilla gruppen bloggläsare!
Kul att det har blivit så många som har hittat hit, statistiken växer .. Kan ni inte berätta vilka ni är, hade varit kul o veta : )

Jag har verkligen haft r*ven full de senaste dagarna, jag jobbar tio timmar per dag och försöker hinna med ett liv här hemma med, fixar och donar! Det har blivit en del shopping på senaste med.. Det hinner jag alltid med ; )

Jag jobbar idag och imorgon och sen är jag ledig fre,lör och söndag! Ska bli sjukt skönt.. I'm worth it.

Jag köpte den omtalade heidi klum t-shirten från Shestore.se , Den var grymt mycket finare än vad jag trodde och satt som smäck! Men blev lite besviken, för att jag är en riktig rea-shoppare och gillar att fynda, vilket jag trodde att jag gjorde på shestore.. Jag hittade t-shirten för 99 kr och dessutom var det fraktfritt men nu när jag skulle hämta ut den gick det på 200 :- don't get it. Inte för att det är mycket pengar mer.. Men jag köpte ju den för att den var så billig så får man betala det dubbla ändå =/ Skumt.

Kolla här (<--- Länk. Nu är den iof slut i lager, men det var den inte när jag beställde.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0