Blodbad!

S
ådär ja, äntligen hemma! Det har varit work work idag från 06.30 och nu är jag mer död än levande. Men är rätt nöjd ändå, efter jobbet åkte jag till lerums vattenpalats och där intog jag bubbelpoolen och ångbastun på relax avdelningen, åh det behövdes! Imorgon är det jobb som gäller, och träning på det skulle jag tro =)

Det var ju alla <3 dag igår ja, vi hade det mysigt! Men det tycker jag alltid vi har. Vi behöver nog ingen sådär spec dag för att visa våran kärlek, vi gör det automatiskt varje dag. Men uppvaktad blev jag, fick underbart fina rosa rosor och en fårskinns pläd som jag alltid velat ha! Bra man den dära V ^^

Och idag uppvaktade han sig själv lite med, köpte ps3. Hoppas man kan hitta ngt roligt spel till det =)
Och då menar jag inte Guitarr hero!

Måndag imån! helt okej för mig.. Det betyder att jag är ledig på Tisdag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0