Boka resa!

..Grymt sugen på att boka en resa inför sommaren! Sitter och pendlar mellan apollo's, vings och fritidsresors hemsidor!
Hade velat åka till tunisien igen, men kanske inte två år i rad? Turkiet lockar mig, men i såfall marmaris igen, love it..
Kalla mig snål men jag älskar att åka till länder där man kan skämma bort sig själv  en vecka eller två utan att man blir ruinerad, det ska vara billigt att leva tycker jag.. d'ärför passar Turkiet och Tunisien mig alldeles utmärkt.

Mest av allt hade jag velat dra med bror med familj, dom förtjänar en resa! Barnen förtjänar att leva loppan, bada och hitta på massor med kul i värmen en vecka. Men i år blir det nog inget med det, det föds ju en liten plutt och det blir väl inte så mkt semester för brors del i år heller.


Kanske snor med ett barn eller två, för en dröm semester? Eller varför inte fyra? Eller alla brorsbarn, hey! Bra idé.
Om jag får resan betalt och ni blir barnlediga en vecka, ska vi säga deal? : )


Kommentarer
Postat av: bror

låter som en bra ide

2009-02-09 @ 15:33:00
Postat av: jessica

DYRT, dyrt, dyrt!!!!!!

2009-02-09 @ 18:15:46
URL: http://jessicajahnke.blogspot.com
Postat av: Lisa

Haha Linda i paradiset :D

2009-02-09 @ 18:22:43
URL: http://morphene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0