Bolibompa!

Nu blir jag bortskämd och ompysslad! Jag visste att de skulle vara bra att ha till ngt en vacker dag, mina brorssöner. Den dagen är här. Dom plingade på min dörr och gav mig två stora kramar och sa att dom älskade mig..
Sedan rullade det in fina komplimanger.

Nu njuter jag allt, Nilas hämtade mina rosa pufftofflor, casper hämtade chips och cider, Nilas hämtade snuttefilt och gosedjur till mig (?) Casper tvingar mig se på bolibompa, Nilas känner på min panna varannan minut och kollar om jag har feber! Dom bråkar alltså lite om mig.

Underbart, jag tror inte dom ska få gå hem.


Nu åker datan bort detta är grymt bra. Vlatko stanna på jobbet! It's better now.


Kommentarer
Postat av: Jimena

blir nästan helt tårögd. underbara pojkar dom dära!

2009-02-20 @ 08:11:53
URL: http://jimenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0