Dead as död.

Kill me, ngn! Min kropp är död, den behöver sova.. jag trodde att en dusch skulle göra susen och att jag skulle bli en ny människa. Men tvärtom, dead as död. 

Är sjukt sugen på thai mat, och tårta som jag hörde en fågel viska ngt om. Men jag får nog vänta tills på Lörd.
Ska laga lite käk sen ska jag slappa lite till, jobb imorgon med.. men vet ni, en vacker dag är jag rik! Är ju inte typen som sitter hemma och väntar på att pengarna ska rulla in direkt, man får kämpa för vad man vill ha, även om man har en piss lön så är det alltid ngt. 

Jag är trött på lögner och bedrägeri, men det är ngt jag skall skriva om i en hemlig blogg, där ingen vet vem man är. Tänk om man hade en sån?




Grattis på 5 års dagen benget! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ligger du på torr sidan eller???

2009-02-08 @ 13:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0