Efter sex?

Finns ett gäng som säger att jag bara bloggar om hur sjuk jag är och hur dåligt jag mår =( Ifall du är den personen, så läs inte detta inlägg.. för här kommer gnäll (!)


Jag hade klarat mig så länge, varenda kotte jag känner åkte på förkylning, men icke jag.. Men igår kväll kom den : ( Jag som trodde för en sekund att jag hade fått superduper immunförsvar. Så fel så fel.

Idag har jag haft världens längsta arbetsdag, mitt huvud har varit stort som ett hus fullt med snor och jag har svalt  en taggtråd. Så känns det iaf. Och feber på det, nu är det riktigt synd om mig ska ni veta.

Jag låter som min pappa, hela världen rasar för honom när han blir sjuk och han blir ynklig som ett barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0