Helger är underbara!

..Kan jag få fler av dem? Att vara ledig varannan helg räcker inte till.

Denna helg har varit hel najs, mest för att jag sluppit jobba och trots att vi har  kalasat och annat fått gjort en del här hemma. Väggarna i hallen är helt klara =) hel vitt blev det, fräscht. Nu är det bara vardagsrum, gästrum,allrum, sovrum, kök, och musikrummet kvar =) weeey!

Älsklingen är sjuk och jag är uttråkad, ska nog baka/laga köttfärs pirog.. eller ringa hemkörning av pizza?

Jag har varit lite dålig på att ladda upp nya bilder på senaste, men hittar inte laddaren till kameran =(

Ikea nästa, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stubbe?

2009-02-08 @ 16:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0