Startin' something!

Jag har ny energi! En dusch, en ansiktsmask och lite mat och jag är som ny! Nästan, fast med glasögon. Det hade bara fattats lite motion och träning så hade jag varit helt nöjd med denna dag.

12.000 steg på jobbet, räknas det?

Killar är as, fast vi är tjejer är ganska konstiga vi med.. Hade ju planer för oss på Lörd (som iof glömt säga till V) Ville ju hitta på ngt som sagt, bara vi två. Blir inget med det! V ska ut med jobbet, och då såg jag också till att göra planer. Så nu blire middag med massvis med fina flickor på lördag, jealous? : ) (Kanske till och med en bättre idé)

Så jag räknar med en lyckad helg, jag är ledig så den kan inte bli mkt annat.


Tjillevippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0