Toppen kväll!

..Hade nästan glömt! I Lördags var den bästa kvällen på riktigt riktigt länge, jag känner att jag kan leva på den lyckan i
flera veckor ^^ . Vi tjejer hade ju planerat en hemmakväll hos Emma's föräldrar, it turned out to be a hell of a night! Några blev fulla, några blev för porriga, några fuskade i kortspel? Några glömde pilla bort lilla gubben från glaset och några drack med fel hand =) Och kåken ska vi inte prata om, mitt drömkök.. Dom hade det så jävla snyggt!

Men som tur var blev det oväder ute och jag kunde tyvärr inte köra hem, så jag fick istället ta en grogg för att stilla min oro ; ) Det var en kväll det .. It really was.

Så nästa gång blir hos mig, hörde jag nästa helg? ^^




Den som kan gissa vem som var nykter får en tre rätters middag av mig! =)



Tack för en underbar kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0