Release me!

..Release my body! Gillar den låten starkt, Release me - Agnes. Och visst är det älskade Parwin som är den sexiga tjejen som ålar sig i början! Hottie Hottie. Just det, Yves larock på ParkLande på Fredag! Är riktigt sugen på att gå, dra med min man med! Men jag anar att det kommer komma mkt folk och blir nog att man får stå i kö, pallar man det?

Igår bakade jag ischoklad och choklad/mandelmuffins, sedan rymde jag hemifrån och kidnappade min brorsson, vi drog till simbadet och simmade, 5 längder 25m simmade jag! (stolt) Sedan kunde jag inte andas (dålig kondis) Casper var hur grym som helst på att simma utan sina puffar. Det var jätte längesedan vi umgicks bara vi två, vi behövde det! Lite quality time faster och baster!

Idag är jag hundvakt åt troja den söta, vi har precis varit ute på en lång promenad och jag börjar funderar på om vi skulle passa som hundägare, Vlatko verkar också tycka om att ha henne här , leka och gå promenader med henne.  Men har vi tid för en hund egentligen? Nope. Hon är så himla söt, för när det bara är vi två här hemma så skäller hon åt alla som går förbi och åt alla fåglar som parkerar sitt arsle på våran altan, som om att hon vill skydda mig. Sötnöt!

D
enna dag är ganska planlös! Fixa hemma, posta brev, köpa ngt på hm? hämta mobil?En fika hos pappa? En promenad i fontin. Ja, det blir som det blir, hoppas dagen räcker till.

Min visdomstand håller på växa ut, ser ut som jag äter på en tennisboll! =(

Vad gör ni idag? Minna du har klippt lugg såg jag (!) Passar dig görbra.
Vilka ska till ParkLane på Fredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0