Baby's b-day!

Hej bloggen! Vi lever och vi njuter för fullt av att vi har semester, Idag har det varit dagen med D, Vlatko's födelsedag.. så dagen har varit ganska hektisk, vi har haft drop-in kalas och har i stort sätt ätit tårta mm. hela dagen, smörgåstårta, choklad tårta och philapelphia pie.. och en herrejävlansmassa kaffe på det! Har inte ätit ngn riktig mat alls idag faktiskt kom jag på nu när jag tänker efter.

Vädret är fan inte att lita på, ena sekunden är man beredd på dra ut på ballen och sola med bikina, andra sekunden regnar det : ( bestäm dig du där uppe.



Igår blev det en trip till stan, hittade ett shysst linne på gina. I like ^^



Nails Nails, Nails I do adore! ^^

Man får passa på att fixa naglarna nu medans man har semester, med mitt jobb kan man ju varken ha nagellack eller långa naglar!




Kommentarer
Postat av: jessica

Dra ut på Ballen ???? Usch lät snuskigt. Vad gör ni på badstranden =)

2009-07-16 @ 09:47:07
URL: http://jessicajahnke.blospot.com
Postat av: Anonym

men hallå, chokladtårta är väl riktig mat? smörgåsårtan förstår jag ditt tvivel på men lilla vän, choklad och vatten är allt som behövs för ett drägligt liv. det har jag alltid sagt. (kanske en veckodos med ostbågar med då)

2009-07-16 @ 10:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0